Kedves Betérő!

Örülök, hogy benéztél hozzám! Ebben a blogban igyekszem közzétenni legjobban sikerült "alkotásaimat".
Ha figyelmesen megnézed a tartalmat, lentebb hasznos linkeket találsz, gyönyörű munkákkal és nagyon szép mintákkal.

Szívesen veszem az építő kritikát, és a dicsérő megjegyzéseket is. :-)))

Úgyhogy írj bátran, ha véleményed van!

Jó nézelődést!

2012. augusztus 29., szerda

3 D-s szívecske fűzése képekben (kiegészítve)

A szívecskés bejegyzésem után annyian kerestetek meg a segítségemet kérve, hogy nem győztem volna mindenkinek egyenként leírni, hogy hogyan is lehet megfűzni ezt az aranyos kis medált. 
Ezért aztán úgy döntöttem, hogy képekben segítek mindenkinek, aki a blogomat olvassa és nagyon vágyik egy ilyen kis szépségre.

Fontosnak tartom azonban leszögezni, hogy ezt a mintát nem én találtam ki, semmilyen jogot sem formálok rá, és őszintén bízom abban, hogy senkinek nem teszek semmi rosszat azzal, hogy ezt így megosztom veletek.
  
Akkor térjünk vissza a dolog kellemesebb részére.
Sok örömet és jó fűzöcskét kívánok nektek hozzá!

















































47 megjegyzés:

  1. Köszi ezt a szuper leírást!!! Nagyon kedves Tőled, hogy megcsináltad!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy! Sokat segít ez a szuper leírás! Talán én is neki merek fogni! Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a mintát !!!
    Nagyon szép kis szívecske szuper jól megmutattad a fűzését !!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a szuper leírást! Így nem is tűnik olyan nehéznek, amint lesz egy kis időm megcsinálom. Nagyon tetszik, és ügyesen megcsináltad a képeket és leírást hozzá. Még egyszer KÖSZÖNÖM !!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönet e részletes leírásért....gyönyörűek a képek....csodálatos a minta!

    VálaszTörlés
  6. Ez óriási segítség! Nagyon szépen köszönjük a jóságod! Világos, átlátható!

    VálaszTörlés
  7. Hogy Te milyen jó fej és vagy Böbe! Nagyon szépen köszönjük a mintát!!!! :):) Jövő héten én is nekilátok a sajátomnak, és ez borzasztóan nagy segítség! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm, hogy megosztottad velünk a mintát!

    VálaszTörlés
  9. Thanks for the tutorial. It's a wonderful project!!!

    VálaszTörlés
  10. Köszi szépen , nagyon jó és érthető, remek leírás!!!!

    VálaszTörlés
  11. De aranyos vagy hogy megosztod velünk .Nagyon köszönöm !!!

    VálaszTörlés
  12. Egyre több szívecskét látok a blogokon, és egyre jobban tetszik, de eddig nem mertem belevágni. Köszönöm a részletes leírást:)

    VálaszTörlés
  13. Ez szerintem igazi kincs a gyöngyösöknek ebben a szívecskelázban! Ügyes vagy és köszönjük!

    VálaszTörlés
  14. KEDVES BÖBE!NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM ÉN IS A KÉPEKET,IGAZÁN NAGY SZÍVED VAN!

    VálaszTörlés
  15. Köszi szépen a leirást. Szemeztem a medállal, de csak ugy nem mertem volna nekiáálni. Hála neked, megfogom én is fűzni. KÖSZÖNÖM!!!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon köszönöm a leirást,most már neki merek állni.

    VálaszTörlés
  17. Kedves Böbe ezer köszönet a mintáért!!!

    VálaszTörlés
  18. Köszi! Már régóta szeretném megfűzni! Már rég nem gyöngyöztem, de talán most megint elkezdem.

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szépen köszönöm, már régóta szeretnék egyet magamnak, de mindig kifogott rajtam!! Ahogy időm engedi, megfűzöm!!

    VálaszTörlés
  20. Bellissimo cuore e complimenti per il tutorial! Brava!

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm szépen a leirást. Szuperjó!!!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon klassz a leírás, én is köszönöm :) Már fűztem is egy szívet, igaz a szuper leírásod és képeid ellenére is nagyon kínkeservesen jött össze, rengeteg visszabontás, forgatás, képelemzés árán sikerült megfűznöm, de sikerült és ez a lényeg :)

    VálaszTörlés
  23. E' meraviglioso, grazie per il tutorial!!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!

    VálaszTörlés
  25. sziasztok!
    Eloszor is Bobe nagyon szepen koszonom ezt a gyonyoruseges mintat!!!!! A vegen elakadtam egy kicsit nem tudom befejezni, ebben tudna nekem valaki segiteni??
    Elore is koszonom
    Dori

    VálaszTörlés
  26. Kedves Böbe!
    Gratulálok a fotók minőségéhez is, tudom nem egyszerű!

    VálaszTörlés
  27. JÓ a leírás. Az utolsó csücskével egy kicsit megszenvedtem, de addig nézegetem a fotókat, amíg meg nem sikerült csinálni :) Köszi.

    VálaszTörlés
  28. Hi,Böbe:
    Thank You very much for stopping at my blog.
    Yours is very much interesting-lots of beautiful beadwork.
    The tutorial for that perfectly beaded heart is wonderful-also very useful.I'll probably try to make this amazing heart.
    Thank You once again.
    Best Greetings from Sweden-Halinka-

    VálaszTörlés
  29. Kedves Böbe! Nagyon szépen köszönöm a mintát! Még én is meg tudtam fűzni!!! ( ez azért nagy szó!) :-)

    VálaszTörlés
  30. Köszönöm Böbe. Kerestem egy ideje ezt a mintát. De azt hiszem így már neki merek majd állni ennek a csodaszép szivecskének! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy segíthettem! Nagyon szívesen!

      Törlés
  31. Szia Böbe, Köszönöm a mintát! Szuper lett a szivecske! Egyszerűbb volt mint amilyennek látszik elsőre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lilla! Örülök, ha segíthettem. Nagyon sok örömet kívánok a gyöngyökhöz! :-)

      Törlés
  32. Ma végre én is megfűztem :) Nagyon köszönöm a leírást, enélkül nem sikerült volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó! Örülök, hogy sikerült! Sok örömet neked a gyöngyfűzéshez!

      Törlés
  33. Kedves Böbe!
    Örülök a mintának de még nem sikerült megfűznöm szeretném megkérdezni hogy ha 4 mm-es teklát használok akkor ahhoz 11/0-as kása vagy 15/0 kell? Köszönöm segítségedet. Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andrea!
      Én a 4-es gyöngyhöz használtam a 11/0-ás kását! Fogj neki bátran! :-)

      Törlés
  34. Kedves Böbe!
    Gyönyörű ez a szív, nagyon szeretném megfűzni, de nem boldogulok vele:-(((
    Nem létezik a fűzéséről videó?
    Nagyon kezdő vagyok, és a képekből egyszerűen nem látom, honnan hova, és hogyan fűzzem:-((

    Kérlek segíts!
    Köszönettel Kriszta

    VálaszTörlés